SevimliHayaletCasper aslananne27 cnm yüksek değilse zaten ikiz demez ki. Yüksek olan bi değere atmış tutmuş. Çünkü benimki de yüksekti bana da aa ikiz mi acaba dendi ama değildi
NariNariKiminYari aslananne27 hayır bizzat ben hemşireydim yenidoğan yoğun bakımda çalıştım her yüksek beta çoklu gebelik demek değil betası yüksek çıkıp tek olanlarda var🫠
1sirinannesi Mzif 2 haftaya göre gayet normal değil mi değer? İkiz olmasının betayla alakası yok, ancak ultrasonda belli olur bu. 🙄