2 hafta içinde bu 2.kusması agzindan burnundan geliyor az önce üst üste 3 defa kustu fıskirarak dogdugunda beri kusan bi bebekti zaten ama boyle fiskirir tarzda degildi şuan 9.5 aylik bu ne artik cildiricam gazida bitmedi huzursuzluguda uykusuzluguda goturmedigim doktor kalmadi ne reflü diyen oldu ne alerjisi var diyen oldu cocuk gastroentorolojiyede goturdum relaktaz verdi ondan sonra bu fiskirir kusmalar basladi gunduz 30 dk da olsa uyuyan cocuk hic uyumaz oldu tanı tedavimi dogru degil napicagimi nereye goturcegimi sasirdim artik bu aylarda boyle kusan bebek annesi var mi aranizda