Doğum yapalı neredeyse 2.5 ay oluyor lohusalık bitince 5 gün sonra düzensiz bir kanama gördüm, ondan 10 gün sonra tekrar gördüm, ondan sonra 1 gün tekrar gördüm ama böyle düzensiz ve hangisine regl diyebilirim asla bilmiyorum belki regl oldum belki olmadım lohusalık kanaması devam etti, 1 yıla yakın görmeyebilirmişim doktor normal demişti görmezsem de ama ben korkuyorum yani prezervatifle korunuyorum ama içimde hep bir şüphe oluyor regl düzenli görmediğim için, ne yapabilirim kızlar preverzatif yüzde yüz koru mu eğer öyle değilse şüphe duymamak için ne yapmalıyım emziriyorum