mer_ann
Canım eşin Türk vatandaşıysa gss si vardır . Hiç mi şansın yok trye gidip kadın doğum doktoruna kendi doktorundan aldığın hamilelik boyunca ilaç kullanması gerek yazan bir kağıt rapor gösteriyorsun . Tr deki doktor rapor yazıyor ilk sederinde 2 aylık sonrasında 3 aylık alıyorsun .
Ben daha hamile kalmadan kullanmaya başladım Ben kıbrısyım burda adedi 300 tl .
Trden raporla aldım. Yani her türlü daha karlı oluyor uçak bileti parası vs de olsa.