Gamze1109 Arkadaşlar emzirirken hangi doğum kontrol hapıni kullandınız? herhangi bir yan etskisi varmı kullanmanın ? Bebeğe bir zararı oluyor mu ?
asam Gamze1109 zyland kullaniyorum hoc bi zararini gormedim bebege ama ben regl olmuyorum doktor ilacdan da olabilir emzirdigin icin de olabilir dedi
aysebb Gamze1109 Zlynda. Yan etki görmedim 7 aydır kullanıyorum. Sadece adet olmuyorum ama onu kullanmaya başlamadan öncede olmuyordum yani