3 aylik bebeğim. Tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var ve dün tekrar sonda ile idrar aldırdım kültüre bakmak için sondadan sonra zaten çok huysuzlandi. Gece de çok ağladı. Sabah altını açtığım da pipisinin şişliğin gördüm ve acayip moralim bozuldu belki geçer diye bekledim ama geçmiyor. Yarına kadar beklicem olmadı tekrar acile götürücem birde 2 seferdir açtığım da bezini beyaz nokta kadar krem kıvamında birde gördüm ucunda duruyordu acaba iltihap mi atıyor