Ya kızlar kullanmadığımız alaturka bir tuvalet var,tıkacı var extra da üstüne su dolu bir kap koydum. Ama yani öyle bir kokuyor bi bazen sanırsınız tuvaleti yapıp su dökmemişiz. Bütün koridoru kaplıyor koku. Neden olabilir? Nasıl engelleyebilirim? Kusucam artık kokusundan. Ara sıra su da döküyorum kullanmama rağmen. Bulamadım ya bi çözüm