Lise matematik öğretmeniyim sene başında 21 saatten fazla ders almak istemiyorum diye dilekçe vereceğim. Ama anadolu lisesinde çalıştığım için dersler 6 saat yani ya 18 ya 24 oluyor. Bu durumda 18 alırsam kalan 3 saat için beni ilçedeki başka okula gönderirler mi?