Kizlar size doktorumdan edindiğim bir bilgiyi paylaşmak istedim .
Alerjik bir bebek olduğu için dermatolog takipliyiz.hem o hemde erji doktorumuz bebek yağına çok karşı.
Forumda çok görüyorum anneler hemen mustela Dalin cesitli markaların bebek yağını 6.ayda kullanmaya başlıyor, bazıları ilk ayda.
Doktorumuz fondöten sürüyorsunuz dedi nasıl yani dedim fondöten nasıl gözenekleri kapatiyo tıkıyor sizde aynı cocugunuzun daha gelişmemiş gözeneklerini kapatiyorsunuz dedi.Dusta çözünen yağlar kullanilmaliymis.
Bebek yağları ticari amaçlıdır bebek uzerinde hiçbir faydası yok dedi.
Duş yağı tavsiye etti bende biodermaninkini kullanmaya başladım.
Küvetteki Ilık Suyun içine döküyorum , bütün vücudu yumuşacık oluyo kokusu filan çok güzel.