Merhaba arkadaşlar, bebeğim 18 aylık
memeye güvendiği için yemek yemiyor fazla. Sürekli emmek için uyanıyor. Sağlık ocağındaki ebeler artık memeyi bıraktırabiliceğimi söylediler. Ben yavaş yavaş azalttım artık. Yarın hiç vermemeyi düşünüyorum ama göğüslerim şiş. Neler yapmamı önerirsinz.