Merhaba öncelikle yemek yemeyi abur cunuru çok seven biri olarak basardım 76 dan 64 ü gördüm öncelikle sabah uyanır uyanmaz ılık su içiyorum sonra sade kahve filtre türk kahvesi hangisini seversem onu içtim kahvaltıdan önce yarım saat lesliye yaptım 11 gibi kahvaltı yaptım bu şekilde öğlen yemeği de yemiyorum sabah kahvaltım genelde haşlama yumurta domates salatalık bol bol yeşillik az yağda menemen veya kabaktan mücver gibi kendice sağlıklı şeyler yaptım saat 14 gibi bi kahve bir avuç beyaz leblebi veya kuru yemiş falan günde 3 litre su içiyorum tabiki en önemli şeylerden biri su akşam yemegini de genelde 6 da iyiyordum akşam yemeklerim genelde bol bol salata çorba sebze yemeği oldu yemege salata yemekle başladım her zaman ve bu saydiklarimi karnim doyana kadar yedim yemekten sonra da genelde kahve ve su yaptım direnç kilolarıma çok takıldım hemen beslenme seklimi değiştirdim akşamları yemegime eğer sulu yemek varsa iki kaşık pilav ekledim sabahları bir dilim ekmek ekledim tabiki direnç kilom kırılınca geri bırakıyordum sporumu değiştirdim lesliye yerine günde bir saat yürüyüş yaptım böyle böyle gitti sormak istediğiniz bir şey varsa tecrübelerimi paylasabilirim