Oğlum tatil dönüşü 1 haftadır burun akıntısı vardı 2 gün ateşi 38.5 gördü. Ateş bitti. Sonrasında öksürğk başladı 2 gündür. Sıklığı çok değil eşim pimpirikli doktora götürdük. Bronşit olmış dedi. Antibiyotik verdi. Klamer. Ama yan etkilerinden korkuyorum. Keyfi vs iyi sadece arada burnu akıyo. Nadirende balgamlı öksürğpü vsr antibiyotiği kullanmaktan korkuyorum. Sizler kullandınızmı bu antibiyotiği