eda_oyku23 hiç zorlanmadım. Zorlanan arkadaşlarımda da sorun çocuk değil anneydi. Yani bebeğiniz sizsiz yemeye uyumaya çok kolay adapte oluyor aslında, durumu biz büyüterek endişe yüklüyoruz. Halbuki bu çok standart bir şey, bebeğiniz için çalışıyorsunuz.