Merhaba arkadaşlar. Kızım 2 aylık birkaç gündür akşam 11 den itibaren mızmızlanmaya başlıyor. Altnı değiştiriyorum gazını çıkarıyorum emziriyorum karnıda tok ama durmuyor ağlıyor 🤦🏻♀️ Kucakta da bi süre ağlayıp susuyor ama sadece kısa bir süre. her an ağlayacakmış gibi yapıyo. Dün gece 3 e kadar uyumadı uykusu çok olmasına rağmen. Nedeni ne olabilir bilmiyorum çok sinir bozucu bir durum.