Merhaba güzel anneler 👋🏻 benim oğlum 3.200 doğdu 6 Aylıkken 6.900 dü şuan 9 aylık sadece 200 gr almış 3 ayda 200 gr bi garip değil mi ? Ek gıda da alıyor anne sütü ile besleniyor ve aşırı hareketli ben hareketli olmasına bağladım . Henüz dr ile konuşmadım izinde olduğu için . Sizin bebişlerde bu tarz kilo problemleri var mı?