artcmn kanka kaka yok ama alerjisi olduğunu düşündüğümde ,yüzünde isilik tarzı kızarıklık, iki hafta geçmeyen pisigi, bağırsaklarda aşırı hareketlilik,,gürültülü kakası vardı .bı iki gece aynı böyle huzursuzlandi ve bütün gün yediklerini düşündüğümde gaz yapacak hicbisey yememistim sadece yoğurt yemiştim ,böyle karar verdim aslında ,yanlış da olabilir