Deletedmom_110 Hangi öğretmene ve hangi sınıfa düştüğümüz nasıl belli olucak var mı bilginiz? E okula giriyorum anasınıfı yazıyor başka bir bilgi yok.
Denizpasam Deletedmom_110 evet sanırım öyle canım. Biz izmirdeyiz tüm veliler öğretmen seçme peşinde. Ama sanırım bu yıl öğretmen seçme olmayacak gibi. Siz kayıt yaptırdınız mı okula gidip
-Kuzika- Deletedmom_110 bazı okullar okul girişinde cama asıyorlar hangi sınıf ve öğretmende olduğunu