Merhaba. Kızım 10 aylık henüz bizimle bilikte yatıyor. Odasını ayırmak istiyorum artık. Ama aşırı hareketli Bi kızım var ne zaman ne yapacağını kestiremiyorum. Bazen uyanınca hemen ağlamıyor emekleyip biseyler yapıyor. Bu yüzden korkuyorum. Bir de montessori yatağı var. Kendini yataktan atar mı diye de korkuyorum. Sizler bu süreçte ne yaptınız odaları nasıl ve ne zaman ayırdınız nerede yatırdınız. Yardımcı olursanız sevinirim