Kızlar 2 yaşındayız tam heyecanlandığında vs kendini sıkığ ığğğ diye ses çıkartarak sevinçleniyor. Bebekliğinden beri el çırpması var. 6-7 ay çnce bu kanat çırpma konusunda doktora götürdüm tedirgin oldum fakat kendi sorular sordu kızım hepsine yanıt verdi otizm böyle birşey değil bence birşey yok ama gelişim testine gönderelim içimiz rahatlasın dediler neyse götürdüm sonuç birşey yok denildi. Ama neden heyecanlandığında hala kanat çırpıyor bilmiyorum canım çok sıkılıyor korkutuyor beni içim bir türlü rahat etmiyor ama gelişiminde ben bir problem gözlemlemiyorum aklınıza gelecek tüm hayvanları biliyor ismini söylüyor ve seslerni taklit ediyor, çoğu rengi biliyor yeni yeni iki kelime kullanmaya başladık sorduğum herşeyi rengi ile söylüyor mavi şapka kırmızı elma turuncu portakal vs. Çevredeki herkesi biliyor bize sürekli annecim babacım diye sesleniyor amca teyze anneanne dayı biliyor kendi kendine hayali oyunlar kuruyor oyuncaklarıyla bunları düşününce içim rahatlıyor fakat kafayada takmıyor değilim