kacarseda Sezaryen olalı 11 gün oluyor aşırı gaz sancısı çekiyorum böyle olan var mı doktora gitmem gerekir mi nasıl dindirebilirim
caspermama kacarseda 3 ay oldu hala o acıyı dün gibi hatırlıyorum. Geçmişler olsun Bol bol hoşaf tüketin. Bir de doktor bana günde 2 kupa filtre kahve veya türk kahvesi iç demişti. Yoksa o gaz sancısını 6 ay çekersin dedi :(
suheyla92 kacarseda bol bol yuruyun ben osmolok iciyordum doktor vermisti ck faydasini gordum ben de cok sanci cektim ayy fenaydi 🤦♀️ ayrica sunu da soyliyim geldiginde cikarmaniz lazim bunun utanmasi yok cikarmazsaniz felaket sanci yapiyor o donemde
Dilaradeniz kacarseda sol tarafınıza yatarak bacaklarını az karniniza çekin bende çok faydası olmuştu çok geçmiş olsun 🥰
kacarseda Gokturksmom_ kendim hamile kalmadan kronik kabızdım dupalak şurup içtim hamileliğim boyunca şimdi de kabızlığım oluyor ama bu gaz sancısı çok fenaydı ameliyattan sonra kolay cıkmıstım tuvalete aslında anlamaıdm
kacarseda caspermama Teşekkür ederim Allah razı olsun doktorum bana bu şekilde bi bilgi vermemişti gitmem gerekir mi bu gaz kabızlık ağrısı için sizce çok canım yandı
Gokturksmom_ kacarseda sezaryenden sonra bende de olmuştu. Ben lavman yapmıştım en son eğer çok rahatsız ediyorsa doktora gidin ona göre ilaç yada lavman verebilir.
kacarseda suheyla92 canımdan can gitti sandım az önce ya dayanamadım ağlıycaktım bol yürüyüş yapıyorum o zaman ben de teşekkür ederim
caspermama kacarseda bence gitmenize gerek yok çünkü kabızlık gaz yapıyor. Kabızlığın sebebi de dikişlere zarar gelmesin diye tuvalete çıkamamak yani psikolojik. Kabızlığı giderecek şekilde beslenin bence bol bol su için. Ama içiniz rahat etmezse doktora gidin tabi eksik yönlendirmek istemem. Ben de birebir yaşadım o yüzden söylüyorum. Bende bir de hemoroid vardı hiç çıkamıyordum tuvalete :(
kacarseda caspermama adet sancısı gibi vurup geçiyor muydu sizinki de çocuk doğurdum böyle sancı yaşamadım ya
SevdAyaz kacarseda kimyon çayı yapın kendinize ve her yemeğinize kimyon katın. Hem sizin için hem bebeğin gaz durumu için çok iyi. Sıcak su torbası bana çok iyi geliyordu ama kışın doğum yaptığım için de olabilir bu sıcaklarda nasıl olur sıcak su torbası bilemedim
nurcuk1 kacarseda Doğumla alakalı hatırladığım en kötü tek şey olabilir o gaz sancısı ölüyorum sandım o neydi yaa 🥴 bana da doktorum filtre kahve iç demişti günde 2 fincan çok şükür bi daha yaşamadım o sancıyı geçmiş olsun