Havvabukre cikolataliekmek bakan açıklama yaptı 21.30 da açılıcakmış ama bilin bakalım ne eksik😂😂😂 instagram kullanmayan ben😂😂
cikolataliekmek Kimseye yalan borcum yok bugüne kadar öyle birşey hiç yazmadım sadece bilgi paylaşmak istedim benimki şu an açıldı yavaş yavaş bant genişletilecekmis 🙋🏻♀️
linosko1 Zehra95 sende iyice abarttin milletin sana yalan borcu mu var bende yalan sandim girdim baktim acilacakmis zahmet olmazsa gir bak .