sahailesi her çocuk aynıdır diyemem tabi. Kilo alımına, çişli bez sayısına bakmanizda gerekir. Ama doktorumuz her kontrolde kilo alımının gayet iyi olduğunu söyledi. Ek gıdaya kadar hiç formül mama vermedim mesela. Sadece tek göğüsten emdi. Şuan 1 yaşına girdi. Isırdığı için göğsüm yara oldu dedim sağıp vereyim yok biberonu diliyle geri itti. Halada formül mamalardan gece devam sutlerinden hiç kullanmadim. Bizim yediğimiz yemeklerden yer rutin olarakta emzirmeye devam ediyorum. Tabi sütünüzü arttırmak için sağımda yapmak onemli