Tusa_ yaaaa maşallah süphanallahhh ben yerim o parmaklarııı Allahım esirgesin seni hayırlı evlat eylesin ♥️♥️♥️bebeklerin en çok ellerini severim . Şimdi bu işareti yorumlarsak baya bir ağır olmuş hiç de yakışmamış bence kendinizi bir sorgulayın siz o çocuğun etiketisiniz,ama lütfen alel ade nahhh çekmiş bu olacak şeymi hayretlere düştüm bayılmak üzereyim ferigaaa