Merhaba kızlar, 2 aylık bebeğim var. Oğlum hem formül mama hemde anne sütü ile besleniyor. 2 hafta önce kullandığım aptamil mamayı sma ile değiştirdim. Değiştirdiğimden beri kakası ve gazı çok kötü kokuyor ve eskisi kadar cıvık değil rengi de yeşile dönük gibi koyu renk. Sizce mamadan dolayı mı yoksa üşütmüş olabilir mi? Böyle bi durum yaşayan var mı?