Bebeğim 29 günlük sürekli ağlıyor devamlı kucakta olmak istiyor.. dışarı çıkınca arabasında kesinlikle durmuyor, sallanmadan asla uyumuyor ve gerçekten bunlara ben alıştırmadım çocuk resmen böyle doğdu😰 ilk bebeğim ve bu durum bana ben mi biyerde yanlış yapıyorum dedirmeye başladı sürekli kendimi suçluyorum…Kolik bebek nasıl oluyor onu da bilmiyorum öyle gaz sancıları yok ağlama sebebi tamamen kucakta olmak ayakta gezmek gibi şeyler. Ne yapabilirim? Bu huyları sonradan değişir mi yoksa hep böyle mi olacak korkmaya başladım😰