Benim oglumda 4.5 aylik 5 6 günde 1 kere yapıyor huysuz degil huzursuz degil yaptigi zaman da cıvık kıvamlı yaptigi icin sorun olmuyo benimde sadece anne sütüyle besleniyo zaten youtubedeki bir doktor anne sutu veya mama alan bebekler kabiz olmaz seyrek kaka yapar diyordu bir bak icin rahatlar