Hiç başına gelen oldu mu grip enfeksiyon vs hastalık geçirince normalmiş savunma mekanizması olarak şişmesi boyunda kasık kısmında özel bölgenin üstünde oluyor bizim kasıkta var ne yapılır hiç bilmiyorum başına gelen var mı pazartesi doktorumuza sıra aldım tedirginim açıkçası