Aynı şeyi bende yaşadım yanlış hatırlamıyorsam 6+3 de, kanamam olmuştu doktora gittim doktor kan uyuşmazlığı için iğne vurup progestan yazmıştı benim kese etrafinda hafif kanama olduğum için kanamam olmuş,düzenli ilacı bir hafta kullandım bir hafta sonra kontrole gittiğimde düzelmişti