Koltuğa çıkmıştım camdan bakmak için yere inerken oğlum yaklaşmış meğer görmemiştim yere zıplarken dizimi sertçe kafasına çarptım oğlum yere yapıştı benim de dizim aşırı sızladı benim dizim bu kadar acıdıysa oğlumun kafası ne kadar acımıştır 😟😟 cok aglamadi ama kalkti oynamaya devam etti 😟 Hemen uyutmadım birkaç saat sonra uyuttum uyandı ateşi başladı carptigim icinmi ates oldu yoksa 😟 baska belirti yok onceden oksuruyordu zaten ondanmi denk geldi boyle acaba