hanimefendii FerideDeniz Haklısınız. Makine halılarına bakacağım eğer içime sinen şekilde bulursam öyle alacağım sanırım
hanimefendii Sapsikanne üstteki arkadaşın gösterdiği şekil kafama yattı bakalım görmeden karar vermemek gerek
Sblatc hanimefendii mevsimlik derken birqz daha kalın mı diyosunuz? Bence normal kalın halılar daha ağır duruyo ama diğeri pratik olur ama makineye sığar mı ki
hanimefendii Sblatc Kalın halıyı salon dışında hiçbir yere yakıştıramıyorum. Mevsimlik dediğim bu ince ama yünlü halılar. Mevsimlik makineye girmez çünkü çok su çekiyor. Makine halısı zaten çok ince
hanimefendii Sblatc internete 4 mevsim halı yazarsanız baya fotoğraf çıkıyor. Yakındann belli olan bulamadım atardım yoksa. Hani kalın halı gibi şık duruyor ama taşıması vs daha kolay ve yazın da kullanılır ince olduğu için
-Kuzika- YumukluSucurtaa nasıl yikiyorsunuz ya benimde makinam 9 kg geçen ilk defa atayim dedim sıkarken en düşüğe almama rağmen çok gürültülü sıktı ya korktum makinaya birşey olacak diye
YumukluSucurtaa -Kuzika- tabanı içe gelicek şekilde yuvarliyarak hali gibi dürüyorum sonra katlayarak koyuyorum su zamana kadar hiç bişey olmadı 4 senedir kullanıyorum ☺️