K2C2 Esra9445 normal dökülmede tuzsuz şampuanla dökülmem durdu fakat doğum sonrası dökülmeye hiçbirşey iyi gelmiyor beklemeniz lazım benim 3 ay sürdü sonra durdu kendiliğinden
kahvekolik_ Dogal sarimsak sampuani ve serumunu kullaniyorum biraz fark goruyom benimde asiri cok dokuluyo