Kizlar merhaba salı günü dahiliye gttim kan testi yaptık çok çok düşük çıktı kan değerlerim damardan kan ilacı takviyesi aldım aşırı halsizlik yorgunluk hissediyorum iki çocuğum var onlara yetemiyorum nasıl çok çabuk toparlanirim önerilerinizi bekliyorum