Kızlar nem 35 haftalık doğum yaptım sütüm hiç olmadı sadece 1 ay makinenin en yükseğinde sağıyordum biberonun yarısını doldurmuyordu oda bit gün içerisinde o kadar oluyordu daha fazla çıkmıyordu neler yaptım ilaç dahi kullandım yok olmadı göğsüm hiç kaynamadı, dedilerki 1 ay erken doğum yaptın 1 ay sonra gelir belki yok gelmedi biraz önce banyo yaptım çıktım göğsüm ağrıdı sıktım baktım küçük küçük damlalarla geliyor acaba sütüm geliyor olabilirmi?