Hurremsultan1 Merhaba kızlar perşembe sabahtan 2. Ay aşısını olan bebeğim bugün banyo ettirdim sizce bi sorun olur mu ? Aslında sadece vücudunu yıkamak içindi ama koluna su değince bende tamamen duş aldırdım bi sorun olur mu sizce ? 🥹🥲
biraslananasi Hurremsultan1 aşı olan bölgeye sadece 3 gün su değmesin diyorlar. Verem aşısına özel bir durum. Sizin de bişey olmaz bence 3 gün olmuş sayılır
Buglem_ Hurremsultan1 yok çok şükür olmadı aynı gün hastane randevumuzda vardi hem hastanedeki doktorumuza hemde aile hekimimize sormuştum
Hurremsultan1 Zehra95 sadece vücudunu yıkamaktı amacım su sıçradı kolunu ama doktorları izledim 2 3 gün diyorlar ay inşallah bişey olmaz ya
aysebb Hurremsultan1 Evet doğru demiş kol hariç vücut yıkayabilirsiniz bizde öyle yaptık. Önemli olan koldaki verem aşısı. Merak etmeyin 😊
Hurremsultan1 biraslananasi evet bugün 3. Günü yani yarın ne biliyim vallahi çok üzüldüm ama inşallah bişey olmamıştır
Hurremsultan1 milletsanakanalizemiolacak ah bende bekleseydim keşke üzüldüm çok ama inşallah bişey olmamıştır 🥲🥹 vücudunu yıkıcaktım su sıçradı koluna hadi dedim nasıl olsa değdi hiç ovalamadım bile sadece su döktüm çıkardım ama işte 🥲
milletsanakanalizemiolacak Hurremsultan1 1 gün boyunca o koluna değmeyin,şuanki zıbını kalsın sol tarafına dönmesin ve banyo 3 gün yok mikrop kapar enfeksiyon olur dedi bize