batmeva benim de bebeğim öyleydi ve benim çok üzüldüğüm oluyordu. Lohusalıktan sanırım insan böyle hissediyor ☺️ 0-3 ay arasında bebekler en fazla 50-75 dk kadar uyanık kalabiliyormuş. Bebeğim haftaya 3 aylık oluyor hala tüm gün uyu-uyanla geçiyor. Günün büyük kısmı baygın ☺️ şöyle düşünün bebeğiniz uyanıyor, altını açıyorsunuz, besliyorsunuz zaten minik olduğu için emerken bile uzun sürüyor ve yoruluyor. Ortalama 40-50 dk uyanık kalıyor ve ardından uyuyakalıyor ☺️ şimdi bizimkinin emmeleri kısaldı, oyunlar girdi araya v.s ama 80-90 dk falan uyanık kaldıktan sonra huysuzluğu başlıyor. Uyutuyoruz. Ben ilk doğduğunda bilseydim bu “uyanıklık penceresi” deniyor, uyku aralıklarını daha rahat ederdim.