cnruya çok geçmiş olsun canım Rabb’im yâr ve yardımcın olsun inşaallah benimde öyle 2 aylık kızım var gündüz çok ağlıyor şu 2 hafta hep böyle oldu asla durmadı doktora gittik idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi ve öyle de çıktı 2 gündür hastanedeyim yatışımız yapıldı damar yolu açıldı saat başı antibiyotik veriyorlar 🥺 meğer çocuğum enfeksiyonu varmış ondan durmuyormuş atak haftası da olabilir kolik de olabilir her durumu değerlendirmek gerek çok dikkatli olun çok geçmiş olsun inşaallah