Stella23 merhaba, ben kızımı 8 haftalıktı sanırım erken uyutmaya alıştırdım. Uyku eğitimini ise 15 aylıktı gece beslenmesini kesmek,gece uyanmalarını sonlandırmak için aldım. Uyku saatlerimiz düzenli diye kolay oldu bizim için. Şimdi kendim erken uyutmaya başladığımda,saat kaçta uyumak istiyorsa, saatler öncesinden odaya girdim. Öncesinden banyo,masaj vs yaptırıyordum. Saatlerce odadan çıkmadım, ilk zamanlar çok çok zor oldu. 7 de uyusun istiyorsam,5de odaya giriyordum ki anca 3 saat içinde zor uyuyor diye. İrlandalı anne sayfası var orda ay ay uyku tablosunu uygulayabilirsiniz.