Benim oğlum da sinirlendiğinde degil de özellikle dış çıkaracağı dönemler ısırma eğiliminde oluyor,beni,babasini,memeyi vs. Isırmak yok diyip kapatıyorum memeyi dişlik vs.verip bunu isirabilirsin diyorum,biraz ısırıp bırakıyor. Sinirliyken ise yarar mı bu yöntem bilemiyorum.