aslk05 kayisidan meyvesuyu yaptım kendim hergun bir caybardagi içiyor canm taze incir bile yiyiyor 4 gündür hergun bir tane ama işte ucundaki katı olduğu için çıkaramıyor malesef arkadan gelen gayet yapabileceği gibi ama neden böyle anlayamadım bizimde doğduğundan beri var kaka sorunumuz ilk kızım 6 yaşında hala kbiz genetikmidir nedir ya