Merhabalar arkadaşlar 19 aylik olmasına az kaldı oğlumun niyetim 2 yaşına kadar emzirmekti lakin oyuncak gibi kullanıyor ve ısırıyor artık katlanılmaz bir hal almaya başladı geceleride aşırı sık uyanıyor. Ve doğru düzgün yemek de yemiyor. Bu sebepten bugün kararımı verdim net bir şekilde öğle uykusundan önce son emzirme yaşadık. Tavsiyeleriniz var mı? Gece emmek istediğinde sakinleştirmek için ve bu süreci kolay yürüyebilmem için?