Diğer kızım da öyle okula gönderiyorum daha kapının önüne çıkmadan saçlarına bakıyorum deli gibi sanki hiç toplanmamis 😁 ben de artık çok sıkı bağlıyorum alttan üstten 2 3 tane düğüm atıyorum akşam eve gelince saçı hiç bozulmamış oluyor ta ki yatana kadar gevsetmiyorum gece yatınca saçlarını gevşetip açıyorum iki kiziminda saçları çok uzun böyle bağlayınca onlarda rahat ediyor enseleri yanmiyor