Salgına yakalandık, dün ben oldum sabahtan akşama kadar serumlarla ayakta durdum bugün biraz daha iyiyim ama sancilarim var. Gebelik testi de yapıldı adetim 2 gün var negatif çıktı ama serumlardan geçirebilir diye düşünüyorum. Oğlum da dün gece 2 kere istifra etti serum taktırmak gittik bulanti ilacı ve ağrı kesiciler verdiler onu kullanıyorum. Sürekli uyuyor. 3 yaşında kendisi günde 3 kere bulanti ilacı vermemi söyledi doktor. Agri kesicilerle birlikte ama hiç bisey yemiyor. Ne yapmam lazım bildiğiniz dogal yöntemler var mi onları da yapmak istiyorum