Poly-ana Hanımlar bizim araçların çocuk kilidi yeterince güvenli değil mi yoksa arıza falan mı var ben anlamıyorum. Çocuğumu şöyle arabaya koyup bir yere gidemiyorum gönül rahatlığıyla birinci çekişte açılmıyor fakat ikinci çekişte açılıyor birde hangi tarafta çocuk kilidi var hangi tarafta yok anlayamadım. Çocuk kilidi olmayan tarafta kapı kenarında anahtarla çevirme yeri var mı onu da anlayamadım anlayanlar cevap verirse sevinirim 🫠
LadyGaddar Poly-ana Arabanın fotosunu atmadigin için seni esefle kınıyorum 🤪😉 Bilgim yok üstte kalsin bebeler kıymetli🌸
2kizannesi- Poly-ana Her arabada iki tarafta da olması lazım illa ki. Bizde fiat punto var iki tarafında da var açılmıyor asla. Açıldıktan sonra çocuk güvenliği olmaz yani mantıken 😂 Servise falan bi sorun bence
Defnemomy Poly-ana Merhaba içeriden açılmaması için aşağı yukarı oynattığımız düğmeden bahsediyorsunuz sanırım kapı kolunun iç tarafında, golf değil bizim araba ama iki tarafta da var biz de açılmıyor içerden hiçbir şekilde, sizin açılıyorsa arızalıdır
Poly-ana 2kizannesi- O zaman servise bi götüreyim sorun var demek ki oto koltuğa oturtayım kemer bağlayayım bir çocuk değil bende rahat rahat alıp alıp gitmek istiyorum ama zor oluyor her an kapı açtı mı açacak mı
Deletedmom_110 Poly-ana tesüfff ederim seni kıçı kırık diyemezsin ben onu almam ıcın 200 daha koymam lazım üstüne öyle şeyler söyleme😀😀
Poly-ana LadyGaddar Hahahah rabbim herkese daha daha güzellerini nasip etsin öyle son model birşey değil sana son modellerini nasip etsin inşallah ❤️
LadyGaddar Poly-ana Hahaha teşekkür ederim cnm hemen post açarım hangi rengi güzel, bana yorum yaparsın artik😂😂
Poly-ana LadyGaddar Kız yapmama mı evrene mesajlar da gönderirim sen aç postu manifest yapalım hahaha
Poly-ana Birkullanici Oh dediğimi anlamışsınız ben anlatamadım çok saçma sapan yazdım kimse anlamayacak diye korkuyordum hahahah her aşağı indiğimde bakayım diyorum çocukla uğraşmaktan bakamıyorum inşallah yine unutmam ve inşallah vardır
Poly-ana Defnemomy O bahsettiğimiz yerden kitleyince açılmıyor mu hiç bir şekilde süpersiniz tamam 👌🏻
2kizannesi- Poly-ana Bahsettiği yer neresi ki, kapıları açınca o kapanan yerinde işte anahtar takıp çeviriyorsun açılmıyor 😂😂 senin bahsettiğin o değil normal arabanın önündeki yerden kitlememiydi 😂 çocuk kilidi kapıların orda işte 😂
Poly-ana 2kizannesi- Ya evet hani sağ tarafı mekanizmadan kilitlesem otokoltuğu oraya koysam gideriz de bizimki fıldır fıldır geziyor araç içinde öne arkaya
Poly-ana Defnemomy Harika ya çok sevindim şuan eşime sordum oda bilmiyordu pek anlamıyoruz da daha önce hiç çocuk kilidi kullanmadık araçlarda öğrenicez inşallah 😂
Poly-ana 2kizannesi- Kız işte o benim sürdüğüm yerde ki çocuk kilidiyle yapınca ikinci de açılıyor. Ama kapının damağının orda kimi kitleyince açılmıyormuş şükür
Defnemomy Poly-ana Ahahah ben de direksiyon hocasından öğrenmiştim, eşimin de haberi yoktu büyük bir aydınlanma yaşadık öğrenince 😃