momofdragon brnglsmm yoo gayet de gizel pişiyor, ki ben neredeyse dağılana kadar pişiririm bamyayı da taze fasulyeyi de 😍😋 güzel pişmiyor diyenler normalde de hafif diri bırakanlardır belki 🙈 🥶