aaslanbeyy doğduktan 3 gün sonra dünya sıcaklığına aloşıyorlar. Siz kendinizi nasıl hissediyorsanız ne giyiyorsanız o da öyle giyecek diye düşünün. Klimada rahatsanız klima, camsa cam. Temiz hava her türlü daha iyi bebek için. Camları açtığınızda tam rüzgar alan yere koymuyorsunuzdur zaten diye tahmin ediyorum. Yatın yanına sizce orası nasıl ona göre karar verin.