2 senedir geri çekilme yapıyoruz, çocuk olursa da olsun kafasındaydım, ama normal de her adetim 3 gün öncesinde olurken bu ay erken olmadım, yarın adet günüm ve inanılmaz gerildim. Yani çocuk olursa olsun diyemiyormuşum.
Kondom kullanamıyoruz( oysaki en güzeli bu bence , hem geri çekilme hem bu iyi olur ama yapamıyoruz)
Spiralden çok korktum mideye kayanları falan okudum
Haplar inanılmaz kilo yaptı, hormon bozdu diyenler var
Aylık ve 3 aylık iğnelerden mi alsam
Yoksa koldan yapılan iğne mi?
Tavsiye bekliyorum güzel anneler ❤️