Kızlar dün bebeğime menenjit aşısı yapıldı. Her iki aşıyı 1 gün arayla yaptılar aynı gün yapılmadı. Herhangi bir ateş felan olmadı ama nedense dün geceden beri çok uyuyor bebeğim sizlerde de oldu mu böyle bı durum. Normalde gece mamaya kalkardı kalkmadı gündüz mama yiyip uyuyor sürekli aşınin yan etkisi mi bu