aysycee Merhaba, bebeğim 8 aylıkken regli oldum ama ikinci reglim 10 gün gecikti normal mi ? Böyle bir durum yaşayan var mı ?
uykucukoalaa aysycee kırkım çıkar çıkmaz adet oldum ben ve o günden beri hiç düzensizlik yaşamadım bı test yapin şüpheniz varsa bence