Oğlum haftaya Salı ayın 13 ünde 2 aylık oluyor. Sağlık ocağı cuma günü getir aşıya dedi. Eşimde aramış cuma gününe randevu vermişler büyük oğlumla bebeğimizin sünneti için.
Bebişin doktorumuzla konuştum aşısıyla kalça ultrasonunu 1 hafta sonra yaptırsak bişey olur mu diye sordum aşı daha önemli sünneti erteleyin 2 hafta dedi. Okullar açılmadan büyük oğlumla ikisini yaptırmam gerekiyor.
Ne yapmalıyım sizce kafam allak bullak oldu.