Merhaba hanımlar, bebeğimin bir şeylere alerjisi var, doktorumuz önce süt ve ürünleri, susam, yumurta için diyet yapmamı istedi. Bir de krem falan yazdı. Diyete başladım, kremleri sürdüm, egzamalar ve kızarıklıkla yok denecek kadar azaldı bir kaç günde bile farketti. Mukus devam ediyor ama, şimdi merak ettiğim yaptığım diyetten dolayı mı geçti, bu kadar kısa sürede etkili olur mu, yoksa kremlerden ötürü mü geçti? Yani alerjik ürünleri yiyor olsaydım krem de fayda etmez miydi? Ayy kafam çok karışık lütfen beni bilgilendirin.